07191300367 - 09172030360
انتخاب صفحه

معروفترین دکتر اعصاب و روان شیراز

اگر می‌خواهید معروف‌ ترین دکتر اعصاب و روان شیراز را پیدا کنید، مهم است که نقش روان‌پزشک را درک کنید. روان‌پزشک به عنوان مسئول ارائه خدمات بهداشت روانی به افراد است. این شامل تشخیص و درمان بیماری‌های روانی و همچنین ارائه مشاوره و حمایت از بیماران و خانواده‌های آنها است.

برای یافتن معروف‌ترین دکتر اعصاب و روان شیراز، باید سابقه تحصیلی قوی و تجربه بالینی فرد را ارزیابی کنید. علاوه بر این، مهارت در ارتباطات و علاقه واقعی به کمک به دیگران بسیار مهم است.

آیا مشکلات روانی شما عمیق شده اند؟ آیا به دنبال بهترین روانپزشکان شیراز هستید؟ از این به بعد نگران نباشید، تیم متخصص ما همراه شماست. با تجربه، دانش و استفاده از فناوری های روز دنیا، در کنار شما هستیم تا بهترین راهکارها را به شما ارائه دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید و نوبت خود را تنظیم کنید. شما شایسته بهترین ها هستید!

07136476172-09172030360

آدرس: شیراز بلوار بعثت (حدفاصل چهارراه خلدبرین و فلکه سنگی) مجتمع پزشکی مریم طبقه پنجم – انستیتو سلامت مغز

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: danabrain.ir@

در کلینیک سلامت مغز شیراز، علاوه بر معروفترین روانپزشکان و روانشناسان، متخصصین علوم اعصاب نیز حاضر هستند. در اینجا بیماران می‌توانند علاوه بر درمان‌های دارویی، به کمک علوم اعصاب، از روش‌های غیر دارویی نیز استفاده کنند که شامل تحریک فراجمجمه‌ای مغز، تحریک مغناطیسی مغز (TMS)، نوروفیدبک، تحریک عصب واگ، مدیتیشن و بایوفیدبک می‌شود.

درمان‌های عصب‌روانشناختی و استفاده از نوروتکنولوژی در کلینیک سلامت مغز، به صورت ویژه‌ای پیشرفته است. نوروتکنولوژی، از فناوری‌ها استفاده می‌کند تا باعث بهبود بیماری‌های عصبی شود. با این حال، بیماران می‌توانند از داروها هم استفاده کنند، اما با کمک فناوری‌های عصبی، میزان مصرف دارو کاهش می یابد یا حتی در مواردی که فرد به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد، این فناوری‌ها بسیار مؤثر هستند.

تمام این روش‌ها به صورت غیر تهاجمی و بدون درد اجرا می‌شوند و هیچ گونه عوارض جانبی سیستمیک نظیر مشکلات حافظه، افزایش وزن یا اختلال عملکرد جنسی ندارند.

در کلینیک سلامت مغز دانا، همه روش‌های درمانی با نظارت بهترین و معروف‌ترین دکتر اعصاب و روان شیراز انجام می‌شوند. این روش‌های درمانی غیر دارویی، کاملاً ایمن، مؤثر و از نظر علمی ثابت شده‌اند. نوروتکنولوژی مزایای برجسته‌ای را در کودکان، نوجوانان و بزرگسالانی که با مشکلاتی همچون خواب، توجه، افسردگی، اضطراب، بیش‌فعالی دست و پنجه نرم می‌کنند، دارد.

تقریباً همه روش‌های درمانی در این کلینیک، شخصی‌سازی شده‌اند و با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ای مثل نقشه‌برداری از مغز در شیراز و تست خواب این شخصی‌سازی انجام می‌شود. روش نقشه برداری مغز با هدف اسکن مدارهای مغز و عملکرد آنها است. بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده، ما یک برنامه درمانی چند بعدی را تدوین می‌کنیم که شامل تنظیم عصبی، آموزش مغز، روان‌درمانی بازخورد زیستی و اخیراً درمان کتامین برای رسیدگی به طیف گسترده‌ای از مسائل است.

در حالت ایده آل افراد می خواهد رویکرد جامع تری برای مراقبت کلی از خود داشته باشد. افراد ممکن است برای اولین بار نگرانی سلامت روانی را تجربه می کند، اما علاقه ای به رویکرد صرفاً دارویی ندارند. باید به خاطر داشته باشید در درمان های معمول روانپزشکی شامل دارو است که در همه افراد پاسخگو نیست. و روش های درمانی متفاوتی باید وجود داشته باشد.

 

برای گرفتن نوبت تماس بگیرید